Процес будівництва та інженерне планування злітно-посадових смуг технологічно більш складний ніж при будівництві автомобільних доріг, адже передбачає більше навантаження.
Не так багато дорожньо-будівельних компаній в Україні мають змогу та ресурс будувати злітно-посадові смуги, пишаємося, що у компаній-членів НАДУ є успішний досвід будівництва. Так, наразі спеціалісти компанії Автомагістраль-Південь завершають відновлення злітно-посадової суги в Міжнародному аеропорту «Херсон».
На основній частині ЗПС вже завершили роботи з влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистого асфальтобетону.
Для реалізації проекту було розроблено спеціальний склад асфальтобетону, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій. В межах проекту також проведено подовження ЗПС до 2600 метрів та її поширення до 60 метрів.
Після реконструкції ЗПС херсонський аеропорт зможе приймати літаки категорії D та виконувати до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис. на рік.
Детальніше: https://cutt.ly/qUaqKk0