На відбудові мосту через Десну біля Шестовиці черговий етап – почалося влаштування монолітної плити на прогонах берегової частини.⠀
Окрім відбудови зруйнованої частини потрібно було виконати реконструкцію руслової та берегової частини споруди з боку Києва. Вони вціліли, але зазнали пошкоджень і були обмежено придатними для експлуатації.⠀
Лівий проїзд наразі відкритий, роботи розгорнулися на правому проїзді.⠀
На русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу. ⠀
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення опор і часткова заміна опор (посилення здійснюється шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення — єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції). На 5 з 8 прогонів влаштовані залізобетонні балки. Триває влаштування плит та армування.⠀
В планах до кінця року завершити основні роботи на правому проїзді, відкрити його для руху транспорту та почати реконструкцію руслової та берегової частини лівого проїзду.
⠀
Міст стратегічно важливий. Міст з’єднує Київ та Чернігів. І його реконструкцію не можна відкласти «на після війни». Відновлений міст, здатний витримувати великі навантаження — це економіка, соціальна сфера та обороноздатність регіону.