Дилеми вагових обмежень

У Національній асоціації дорожників України відбулася зустріч, присвячена проблемам, що стосуються вагових обмежень для вантажного автотранспорту при транспортуванні дорожньо-будівельних та інших матеріалів, автомобільними дорогами загального користування. У заході взяли участь представники Асоціація Укрцемент, ДП “ДерждорНДІ”, ГО «Європейський вектор розвитку», Comspec, ТОВ «Юнігран», ККНК Технобуд (Технобуд Груп).

Дискусія була досить гарячою, адже це тема дуже актуальна як для перевізників, власників кар’єрів, так і для дорожників, оскільки для будівництва чи капітального ремонту автомобільних доріг потрібно доставити до місця виконання робіт  матеріали щебінь, бітум, пісок і т.д. Доставка відбувається у більшості випадків автомобільним транспортом.

Цілком логічно виникає питання, яким чином при будівництві нової дороги не знищити всі під’їзні шляхи на маршрутах доставки матеріалів? При цьому також абсолютно зрозумілим є те, що чим більш оптимально буде використовуватись автопарк дорожніх підприємств, так і технічні можливості автомобілів, котрі залучені до процесу будівництва, тим менші будуть затрати на будівництво і в кінцевому результаті власне більше доріг можливо буде відремонтувати.

В такому випадку потрібно вибирати «золоту середину», щоб і затрати на будівництво значно зменшити, і існуючі дороги зберегти від руйнівного впливу вантажного автотранспорту. Шлях для цього є лише один – оптимізація нормативних вагових параметрів для вантажного автотранспорту і жорсткий контроль за їх дотриманням усіма учасниками ринку.

У результаті зустрічі, напрацювали спільну стратегію, яка на нашу думку, має врахувати інтереси усіх гравців ринку. Найближчим часом наші пропозиції передамо для розгляду відповідальним органам державної влади.

Дякуємо колегам за співпрацю! Далі буде