В службі контролю якості «Автомагістраль-Південь» працює понад 50 інженерів-лаборантів! Це навіть більше, ніж до початку війни!⠀
Зростання штату пов’язане із збільшенням напрямів діяльності. На кожному з великих об’єктів укриття створена власна лабораторія з контролю якості. Як і до війни, працюють лабораторії на всіх виробничих базах.⠀
«Процедура контролю якості в лабораторії не залежить від того, перевіряємо ми одну машину з асфальтобетоном, чи сто. Під час війни компанія не стала приділяти меншу увагу якості. Навіть навпаки. Навантаження на виробництва асфальтобетонних сумішей зменшилося – у наших співробітників є більше можливостей для виїзду на об’єкт для контролю відповідності процесів на місці виконання робіт», – зазначає головний технолог компанії Віталій Екімов. ⠀
За словами Віталія, торік компанія інвестувала у додаткові бетонні заводи – всі вони також мають лабораторії.
⠀
Працює експертна група з дослідження якості влаштування паль. «Не припинив діяльності і наш науково-дослідний центр (НДЦ). Задач дуже багато. Наприклад, завдяки нашим напрацюванням вдалось адаптувати виробництво бітумних емульсій під виробництво матеріалів для гідроізоляції, адже обсяги застосування асфальтобетону зменшились, але водночас значно зросли потреби у доступних, українських матеріалах для гідроізоляції бетонних споруд», – розповідає Віталій Екімов.⠀
Ще одне важливе завдання центру – розробка так званих «мікс дизайнів» асфальтобетону для проєктів компанії в інших країнах.⠀
⠀
«В країнах ЄС характеристики асфальтобетонної суміші визначаються специфікацією – це показники якості, які підрядник має забезпечити. Ми віддали матеріали в румунську лабораторію – але термін виконання замовлення компанію не влаштував, тому асфальтобетон для будівництва нової ділянки дороги в Молдові розробляють українські фахівці. Ми це зробимо швидко та не менш фахово», – пояснює Віталий Екімов.⠀