Дорожня техніка Великого будівництва: GOMACO

Сучасне будівництво та ремонти автомобільних доріг вимагають від підрядних компаній мобілізації додаткових фінансових ресурсів для своєчасного поповнення свого технічного потенціалу.

Мати у своєму арсеналі високопродуктивну техніку, навчений персонал, на достатньому рівні трудову та технологічну дисципліну –  запорука успіху компанії.

Історія  успіху компаній-членів Національної асоціації дорожників України при виконанні президентської програми «Велике будівництво» є підтвердженням тому. Хто володіє сучасною технікою та технологіями, той має усі шанси стати першим.

У рамках програми «Велике будівництво», і сьогодні, працює найкраща та найдосконаліша дорожньо-будівельна техніка. Наприклад, такою є бетоноукладальна техніка корпорації GOMACO. Продукція GOMACO добре відома фахівцям з укладання цементобетонних покриттів у всьому світі.

Відмінною особливістю обладнання GOMACO є максимально повне охоплення всього циклу будівництва дороги від влаштування основи до обробки поверхні дорожнього покриття.

Бетоноукладач з ковзкою формою GOMACO GP4

Бетоноукладач Gomaco з серії GP4 – це комплекс машин в складі бетоноукладача Gomaco GP4 та фінішеру Gomaco TC-600, з можливістю укладання дорожнього та аеродромного цементобетонного покриття шириною від 3,25 до 12 м, за товщини шару до 60 см. У даній моделі застосовані всі новітні технології GOMACO, в тому числі: «інтелектуальна» телескопічна рама, система «інтелектуальних» поворотних тяг, надточна технологія управління курсом та інші.

Модель GP4 передбачена для легкого транспортування між об’єктами. Бетоноукладач готовий до транспортування після простої зміни положення гусеничних візків в транспортне положення.

 

Система G + Connect дозволяє з легкістю поєднувати з бетоноукладачем GOMACO «інтелектуальні» аксесуари і системи нівелювання, такі як, 3D-система нівелювання, систему занурення стрержнів IDBI, систему вставки стержнів в поздовжні шви (TBI), пристрій зміни поперечного профілю (PTA), пристрій для визначення ступеня гладкості поверхні (GSI® GOMACO) та інші. До нього також можна під’єднувати всю новітню телематику і систему віддаленої діагностики.

Віддалена діагностика GOMACO (GRD) вже деякий час використовується на об’єктах. GRD – це щось набагато більше, ніж просто телематика, що дозволяє власнику техніки бачити як, коли і де використовується його обладнання. Це дуже потужний додаток до існуючих сервісних можливостей GOMACO. Така система дозволяє технічним фахівцям проводити діагностичну оцінку машини GOMACO, яка знаходиться в ремонтній майстерні або на будівельному об’єкті власника, з головного офісу в Гайда Гроув, штат Айова, США. Система GRD може відправляти настройки G +, історію налаштувань і несправностей для миттєвої і повної діагностики. Крім того, вона дозволяє оновлювати програмне забезпечення, управляти парком машин, стежити за сервісними індикаторами і багатого іншого.

Конструкція бетоноукладчика GP4 ретельно продумана для забезпечення надійної і тривалої експлуатації. Кнопки екстреної зупинки розташовані на консолі оператора і по кутах машини, легко доступні з рівня землі і з нового пульта дистанційного керування. Елементи безпеки також передбачають захист гусениць, попереджувальні наклейки, клаксон оператора та інструкцію з безпеки. Конструкція машин GOMACO ретельно продумана для забезпечення неперевершеної оглядовості в процесі всіх операцій.

Отже, бачимо що бетоноукладальний комплекс GOMACO GP4 завдяки втіленню новітніх технологій від компанії Gomaco являється одним з найпродуктивніших, найергономічніших та найякісніших машин для влаштування цементобетонних покриттів. Зокрема переконатись в цьому можна було під час реалізації І та ІІ черги будівництва ШЗПС «Міжнародного аеропорту «Одеса» та спостерігати зараз під час будівництва дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетілівка в Полтавській області.

Під час будівництва ШЗПС Міжнародного Аеропорту Одеса Бетоноукладач Gomaco GР4 виконував укладання бетонної суміші товщиною 0,4 м за ширини 7,5 метрів з використанням системи занурення металевих стержнів IDBI та автоматичною системою розгладження бетонної суміші AutoFloat, що в свою чергу дозволяє укладати в сердньому 1200 м3 (2880т.) бетонної суміші за зміну.

Під час реконструкції дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка в Полтавській області, Бетоноукладач Gomaco GР4 виконує укладання бетонної суміші товщиною 0,26 м за ширини укладання 11 метрів з використанням системи занурення стержнів IDBI у сукупності з системою  вставки стержнів в поздовжні шви (TBI) та автоматичною системою розгладження бетонної суміші AutoFloat.