На перетині Богатирської та Полярної роботи швидко просуваються вперед. Раніше вже розповідали про монтаж 31-метрових балок вагою понад 30 тонн. Наразі монтаж завершений. Триває армування під влаштування 125-метрової монолітної плити! ⠀
Одночасно виконується багато інших робіт.⠀
- Завершується зведення підпірних стін⠀
- Влаштовується насип⠀
- На під’їздах до шляхопроводу влаштовується нижній шар дорожнього одягу⠀
- Виконується гідроізоляція підпірних стін⠀
- Перекладаються комунікації⠀
Роботи йдуть чітко за графіком – весною планується запустити рух шляхопроводом та перейти до другого етапу – розворотних півкілець. Побудувати їх одночасно з основним проїздом неможливо, адже це заблокує рух транспорту.⠀
На об’єкті одночасно працює до 300 робітників та понад 50 одиниць спецтехніки.⠀
Нагадаємо, реконструкція перехрестя на перетині Богатирської та Полярної є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці. ⠀
Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалося одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років.⠀
125-метровий шляхопровід матиме 6 смуг руху. Він є частиною транспортної розв’язки довжиною 600 метрів. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.⠀