Після зимового періоду відновилась роботи на румунському проєкті компанії «Автомагістраль-Південь».⠀Дві 500-метрові ділянки злітно-посадкової смуги повністю готові – влаштовані всі три шари асфальтобетону.⠀
На середній 1500-метровій ділянці залишається фінішний шар асфальтобетону (ЩМА).Як і раніше роботи виконуються вночі, коли аеропорт припиняє роботу. Зранку на ЗПС починають сідати літаки.⠀
Компанії не лише доводиться щоденно прибирати техніку з об’єкту та знову налаштовувати увесь виробничий процес. Як основний підрядник, вона координує роботу багатьох інших підрядників, які будують новий термінал аеропорту та реконструюють старий, монтують метеостанцію, влаштовують систему водовідведення, патрульну дорогу, парковку, укріплюють смуги, які примикають до ЗПС. Це десятки одиниць техніки, сотні робітників, які мають не створювати перешкод для реконструкції злітно-посадкової смуги.⠀
Але нічний графік не єдина складність. Проєктом передбачається певний боковий уклін поверхні ЗПС (по обидва боки від центральної осі). Це потрібно для відводу дощової води. Відхилення від заявленого показника майже не допускається! ⠀
Усвідомлюючи ризики, румунські підрядники не надто поспішали братися за реконструкцію ЗПС. Компанія «Автомагістраль-Південь» взялась за проект і повністю дотрималась технічних вимог. Допомогли величезний досвід та віртуозна майстерність команди.⠀
Детальніше