Ще у 2015 році «Автомагістраль-Південь» відремонтувала ділянку цієї траси довжиною 20,5 км.⠀Стан покриття і через вісім років дозволяє насолоджуватись комфортною поїздкою. Траса не лише якісно побудована, але й якісно обслуговується нашим Львівським експлуатаційним підрозділом.⠀
А ось капітальний ремонт мостів на Н-9 не проводився багато десятирічь. Об’єкти перебувають не просто у аварійному, а у дійсно критичному стані. До чого це може призвести ми бачили на прикладі Закарпаття, де кілька аварійних споруд просто обвалилися.Відкладати ремонт «до кращих часів» аж ніяк не можна!⠀
Наразі силами бригад компанії тривають ремонти трьох об’єктів у Біберці (20 м), Соколівці (24 метри), Нових Стрілищах (6 м). На двох мостах пошкоджені не лише елементи прогонової будови, але й опори. В такому випадку поверхневою реконструкцією проблему не вирішити. Доводиться демонтувати, розбивати старі конструкції та створювати нові – більш потужні, які відповідають сучасним вимогам та нормативам. На всіх мостах замінюються плити, влаштовується гідроізоляція, монолітна плита, нове асфальтобетонне покриття. В процесі капітального ремонту ширина мостів доводиться до нормативних показників (в середньому збільшується на 2 метри).
Влаштовуються тротуари – на деяких мостах їх взагалі не було. Тобто значно покращується безпека для пішоходів та велосипедистів.Ремонти виконуються спочатку на одній стороні проїзної частини, потім на іншій. Це значно ускладнює роботу бригад, проте дозволяє не перекривати рух.⠀
Ще один мостовий перехід наразі відновлюється нашою компанією на трасі Т-14-02 Східниця-Пісочне у Меденичах. У 2023 році це вже другий наш об’єкт на цій трасі.⠀
На цьому програма відновлення мостів на Львівщині не завершується, в планах нові об’єкти.⠀