Асфальтобетонне покриття від «Автомагістраль-Південь» витримає рекордно високі температури

Ідеальний склад асфальтобетону моделюють у дослідному центрі компанії в Новомосковську (міськрада пропонує переіменувати місто у Нову Самарь, комітет ВРУ у Самар).⠀

У спеку температура дорожнього покриття досягає 60-70 градусів. Асфальтобетон починає переходити з пружного у пластичний стан. Як наслідок під навантаженням утворюються колії.⠀

Дослідження колестійкості асфальтобетону виконується за допомоги установки «Гамбургське колесо» згідно ДСТУ EN 12697-22:2018 Бітумомінеральні суміші. Методи випробування гарячих асфальтобетонних сумішей. Частина 22. Колійність .⠀
Установка моделює процес виникнення пластичної колії на дорожньому покритті. Зразок асфальтобетон нагрівається до 60 градусів, після чого імітується наїзд колеса автомобіля на покриття. ⠀

Система датчиків фіксує, як відбувається утворення колії. Визначаються показники, характеризуючи колестійкійсть.⠀
Дослідний центр компанії виконує підбір складу асфальтобетонної суміші для всіх заводів компанії. Асфальтобетон «Автомагістраль-Південь» є результатом тривалих досліджень. Саме це один з факторів якості та довговічності нашого покриття.⠀
Детальніше