Ранковий борт української авіакомпанії SkyUp Airlines з Борисполя приземлився на стару злітно-посадкову смугу, по новозбудованій руліжній доріжці РД-С3 прибув на перон і висадив пасажирів перед терміналом.
Площа нового перону становить понад 50 тис. квадратних метрів. Розміститися на ньому можуть 8 великих літаків класу Boeing 737-900 та Boeing 767. Перон обладнаний сучасними системами освітлення та водовідведення, щоби забезпечувати цілодобову посадку/висадку пасажирів.
Конструктив перону такий же, як і в нової злітно-посадкової смуги, збудованої «Автомагістраллю-Південь». Основа конструктиву складається з георешітки, шару з щебенево-піщаної суміші (20 см), піскоцементу (15 см) та шару «пісного» бетону (30 см). Верхній шар покриття – із «важкого» бетону товщиною 40 см – наші спеціалісти влаштували минулого року за допомогою унікального у Східній Європі бетоноукладального комплексу Gomaco GP4
Збудовані «Автомагістраллю-Південь» ЗПС, руліжні доріжки та перон наприкінці 2020 року отримали сертифікат будівельної готовності. Цієї весни завершилися випробування світлосигнального, радіонавігаційного та метеорологічного обладнання. Нові об’єкти отримали сертифікацію у Державній авіаційній службі України. Очікується, що перший регулярний борт нова ЗПС прийме 13 липня. Відтак Одеса відкриє небо для мандрівок у будь-якому напрямку і зможе приймати удвічі більше літаків.