Цей масштабний проєкт у Харківській області Автомагістраль-Південь розпочали рік тому. Автошлях не знав капітального ремонту з 1960-тих, відколи його побудували. Деякі ділянки дороги, особливо у Лозівському районі, водії були змушені об’їжджати узбіччями та польовими дорогами – настільки дорожнє полотно було знищене.
Аби відновити комфортний і безпечний проїзд автошляхом, було проведено значний за обсягами комплекс дорожніх робіт: фрезерування асфальтобетонного покриття, стабілізацію дорожньої конструкції методом холодного ресайклінгу, влаштування посиленої основи зі щебенево-піщаної суміші, зміцненої цементом, вирівнювання зношеного цементобетонного покриття дрібнозернистою асфальтобетонною сумішшю та укладання спеціального армуючого прошарку із синтетичного матеріалу. На всій протяжності ділянки ремонту влаштовано два шари асфальтобетонного покриття з сумішей, які виготовляли асфальтобетонні заводи компанії на виробничих базах у Дергачах Харківської області та Новомосковську Дніпропетровської області.
Облаштування та благоустрій траси виконували паралельно з асфальтобетонними роботами. Проведено також укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю, монтаж прикрайкових лотків і водоскидів, влаштування з’їздів та автобусних зупинок, на яких встановлено 20 павільйонів для пасажирів.
Завершальний етап ремонтних робіт – встановлення дорожніх знаків, бар’єрного огородження і нанесення горизонтальної дорожньої розмітки із використанням холодного пластику – закінчили у минулого тижня.
Відтак водії, які роками користувалися іншими автошляхами, аби дістатися з Харкова до Дніпра чи Павлограда, отримали відновлену дорогу Р-51. Шлях із Мерефи до кордону з Дніпропетровською областю триває не 4-6 годин, а втричі менше.