Міст через Північно-Кримський канал в Таврійську є сполучною частиною дороги загального користування державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ. Ведуться роботи на нульовій опорі, в кінці травня очікується поставка двох перших металевих прольотів. Про це розповів керівник проектів з будівництва мостів ШБ «Альтком» Нешта Антолій.
«На сьогоднішній день ведуться роботи в основному по нульовій опорі. Виконано її посилення, завершені роботи з армування та бетонування підпір, ведеться монтаж арматурного каркасу насадки. На першій опорі омонолічени підферменнікі. 25 травня очікуємо поставку двох перших металевих прольотів на майданчик і на початку червня розпочнеться укрупнена збірка прольотів» – сказав Анатолій Нешта.
За проектом після монтажу будуть виконані роботи з установки оцинкованого перильного і бар’єрного огородження, а також встановлено освітлення. Проїжджа частина на мосту буде покрита гідроізоляційною системою Bridgemaster. Це високоефективне зносостійке і антислизьке покриття для мостових настилів. Він до 80% легше, ніж ЩМА; швидко твердне, навіть при температурі 0ºC; має високу стійкість до деформації, навіть при підвищених температурах; будь-яке пошкодження легко ремонтується; ідеально підходить для конструкцій, які піддаються великому транспортному навантаженню.