
Суспільний резонанс, викликаний інформацією про тендер на будівництво автомобільної дороги Н-31«Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка», привернув увагу до актуальної теми державних закупівель через рекордну вартість об’єкта – 12,5 млрд грн. Прийом пропозицій для участі в цьому тендері завершився. Дві компанії подали оскарження до Антимонопольного комітету.
Сьогодні практика оскарження тендерних закупівель поширена, у тому числі, і через відсутність чітко встановлених вимог Замовника.
Зазначимо, що Національна асоціація дорожників України та Українська Рада бізнесу підтримують підготовлені Укравтодором Методичні рекомендації зі складання тендерної документації. Впровадження такої методики надало б можливість упорядкувати дорожній ринок, завдяки чому в державі будувалися б якісні та безпечні дороги. На жаль, Мінекономіки поки не оприлюднило свого рішення щодо цього питання.
Микола Березовський, президент НАДУ, поділився своїми думками щодо регулювання тендерних закупівель у дорожній галузі.