
Микола Березовський: звернення Президента Національної асоціації дорожників України до членів асоціації, учасників дорожнього ринку та представників влади.
Ми звертаємося до учасників ринку і готуємо звернення на керівництво країни!
Атака на «Автомагістраль-Південь», пов’язана із будівництвом магістрального водогону «Інгулець-Південне водосховище» стала шоком для всього ринку. Бізнес не розуміє, як працювати, якщо більше не існує чітких правил гри! Адже декларуємо європейські відносини між замовником та підрядником, а насправді ігноруємо та компроментуємо їх.
Правоохоронні органи на власний розсуд переглядають умови контрактів з твердою договірною ціною. Витрати та збитки підрядника їх не цікавлять. Отриманий прибуток одразу трактується як завдана державі шкода. В якій ще країні світу це можливо?
ЗА ТАКИХ УМОВ ЗЛОЧИНЦЕМ МОЖУТЬ ЗРОБИТИ БУДЬ-КОГО! ⠀
Атака на «Автомагістраль-Південь» означає:⠀
1. Відкат реформ та кінець конкурентного, прозорого ринку. Щоб працювати, потрібно домовлятись, мати «дах» та високих покровителів. ⠀
2. Стоп всім інвестиціям. Компанія за час війни завезла в Україну обладнання на понад 30 млн євро – бурові, крани, бетонні заводи. Загалом інвестиції учасників НАДУ перевищили 100 млн євро. Але хто у здоровому глузді проінвестує хоч євро, дивлячись, як брутально поводяться з лідером ринку?
⠀
3. Монополізація ринку. Ні для кого не є секретом, хто замовник та в чиїх інтересах відбувається знищення лідера галузі. Інші компанії розуміють, що вони наступні. Єдиний шанс вижити – працювати на субпідряді у монополіста.⠀
4. Неспроможність Україні реалізовувати масштабні інфраструктурні проєкти. Іноземні гравці в країну не прийдуть внаслідок високих ризиків, а власних досвідчених будівельників ми самі доб’ємо і виштовхнемо з країни.⠀
5. Втрати бюджету. Монополізація та непрозорість це завжди завищені ціни та низька якість. ⠀
6. Удар по іміджу країни та міжнародній допомозі. Європейські партнери — основні наші донори — не зрозуміють, чому компанії, які успішно працюють на європейському ринку, в Україні зазнають переслідувань.
Керівництво країни має знати, що відбувається за їх спиною! «Автомагістраль-Південь» це 20 років найбільших проєктів — Дністровська ГАEС, Одеський аеропорт, 4 тисячі кілометрів автошляхів, понад 100 мостів та розв’язок.
«Автомагістраль-Південь» це найбільша і найсучасніша мережа виробництв, без яких складно уявити програму відновлення. Вбивати величезний та унікальний потенціал, який містить у собі компанія, це злочин проти країни!