PASS+CO UA є частиною німецької компанії PASS+CO.DE, заснованої в 1852 році в регіоні Зіген, яка займається обробкою сталі та виготовляє передові продукти пов’язані з безпекою дорожнього руху.
Місія компанії:
• оптимізувати існуючі та нові дорожні проекти завдяки впровадженню ефективних рішень;
• запропонувати новітні технології та технічні рішення щодо забезпечення безпеки на автомобільних дорогах України та
за кордоном;
• підвищити безпеку на дорогах України та за кордоном.
Команда PASS+CO UA складається з професіоналів, які мають великий міжнародний досвід в області безпеки дорожнього руху, а також надійних партнерів в Німеччині, США, Бельгії, Казахстані, Узбекистані, Туркменістані, Молдові та інших країнах.
Продукція розробляється і тестується в Європі, але виготовляється в УКРАЇНІ
СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ та ПРОТОКОЛИ НАТУРНИХ ВИПРОБУВАНЬ відповідно до ДСТУ EN 1317 (1-4) на всі типи Продукції.
Дорожнє бар’єрне огородження
- рівні стримувальної здатності N2 (82 кДж), H1 (128 кДж), H2 (280 кДж), H3 (460 кДж), H4b (720
кДж); - оностороннє та двостороннє бар’єрне огородження;
- бар’єрне огородження відповідає ДСТУ Б.В.2.3-12-2004 та ДСТУ EN1317-1(2):2018.
Система «T-RAIL»
Система «T-RAIL» є оптимальним рішенням для проектів, де ширина розділювальної смуги або узбіччя дороги не дозволяє застосовувати стандартне бар’єрне огородження з консоллю.
При ширині системи «T-RAIL» — 180 мм і відстанню стійок 2 м, це одна з найефективніших систем, яка може використовуватись, як одностороннє та двостороннє огородження.
Мостове бар’єрне огородження
Рішення для мостів мають стримувальну здатність від Н1 (128 кДж) до H4b (720 кДж).
Основні переваги конструкцій:
- кращі технічні характеристики (мінімальна робоча ширина і динамічний прогин);
- відсутність зварних швів при монтажі;
- наявність протоколів натурних випробувань відповідно до ДСТУ Б.В.2.3-12-2004 та ДСТУ
EN1317-1(2):2018; - сучасний дизайн та швидкий монтаж.
«Демпферна система»
Початковий та кінцевий елемент огородження з амортизаційним пристроєм («демпферною системою») під час лобового зіткнення поглинає енергію шляхом поступової деформації внутрішніх елементів, які призводять в дію зовнішні балки,
складаючи їх телескопічно. Система утримує транспортний засіб контрольованим чином, забезпечуючи ефективність та мінімізує наслідки травмування учасників дорожнього руху під час зіткнення.
Кінцева система «Термінал»
Кінцевий елемент – частина огородження, яка створює смертельну небезпеку. Компанія пропонує застосовувати початкову конструкцію огородження («термінал»). Транспортний засіб(ТЗ) при зіткненні призводить до зминання металевих стійок, та телескопічного складання балок за рахунок наявності в них пазів. Таким чином відбувається поступова зупинка ТЗ та унеможливлюється проникнення кінцевого елементу в салон ТЗ
Система захисту мотоциклістів
Розташовується вздовж бар’єрного огородження з метою утримання та перенаправлення мотоцикліста під час зіткнення. Система дозволяє запобігти прямого удару об небезпечні елементи бар’єрного огородження, такі як стояки та кріплення, а також запобігає проковзуванню мотоцикліста між стояками.
+38 044 227-23-27
info@passco.com.ua