Автомагістраль-Південь продовжує будівництво лівого проїзду мосту через річку Ірпінь

На міжнародній трасі Київ-Чоп у Стоянці продовжується будівництво лівого проїзду мосту через річку Ірпінь. Три нових опори вже готові. Також збудована монолітна перехідна плита зі сторони Житомира. Але зведення нового інфраструктурного об’єкту на місці старого це завжди певні несподіванки та додаткові фактори, що завдають зайвого клопоту будівельникам.⠀

Міст у Стоянці не виключення. Зокрема, на місці для влаштування однієї з опор були знайдені величезні залишки старої мостової споруди. Два тижні за допомогою гідромолоту довелось розбивати бетон та вичищати ділянку. Але найбільший «сюрприз» – це ДОТ радянських часів. Об’єкт розкопали під час демонтажу елементів старого мосту. Споруда знаходилась під однією з опор.⠀

Як виявилось згодом, ДОТ (довготривала оборонна точка) побудована у 1927 році та є елементом Київського укріпрайону.⠀
При будівництві старого мосту ДОТ не прибрали, натомість оперли на нього елементи конструкції. Але споруда знаходиться на торф’янику, і це призводило до періодичного просідання та деформування конструкції мосту.Таким чином, хоча об’єкт і перебуває у реєстрі Мінкульту як культурна пам’ятка місцевого значення, залишити його на старому місці не має можливості.⠀Тому ДОТ демонтується та буде переміщено у один з музеїв під відкритим небом.⠀

Незважаючи на всі фактори, які гальмують роботи, проєкт реалізується за графіком. Мостовики «Автомагістраль-Південь» готуються до влаштування прогонової будови.⠀

Нагадаємо, роботи на мосту у Стоянці (траса М-06 Київ-Чоп) компанія розпочала майже одразу після деокупації Київщини. Об’єкт став одним із символів відродження України.⠀

Ще у травні минулого року ми звели два тимчасових прогони по лівому проїзду та відкрили рух мостом. У грудні відкрили повністю відбудований правий проїзд. І одразу розпочали демонтаж лівого проїзду, щоб також капітально його відбудувати. Під час виконання робіт одна зі старих залізобетонних опор фактично впала. Що підтвердило висновок експертизи про неможливість подальшої експлуатації старих прогонів: конструкції встояли під час вибуху, але отримали суттєві пошкодження.
Детальнiше