Нова дорога має стати частиною стратегічної траси М3 Кишинів-Комрат-Джурджулешти-кордон з Румунією (км+0+000 — км 8+580) та з’єднати ділянки автошляху вже побудованого компанією «Автомагістраль-Південь» .⠀
Траса М3 проходить через місто, що створює незручності як для транспорту, так і для місцевих мешканців. Нова дорога перенаправить транспортний потік за межі міста.⠀
- Довжина ділянки 8,85 км. ⠀
- Перший відрізок (3 км) — залишки старої дороги.⠀
На цій ділянці передбачається розширення земляного полотна та посилення дорожнього покриття: влаштування посиленої основи із застосуванням холодного ресайклінгу (перемішування відфрезерованого та нового матеріалу з додаванням цементу), а також трьох шарів асфальтобетонного покриття.
Другий відрізок (5,8 км) – повністю нове будівництво. Тут передбачене створення насипів до 15 метрів заввишки. Дорожній одяг складається із двох шарів грунту, стабілізованих шляхом додавання цементу, першого шару ЩПС, другого шару ЩПС з додаванням цементу і трьох шарів асфальтобетону. Термін реалізації проєкту – 2,5 роки, адже обсяг земляних робіт грандіозний. Відсипка насипу передбачає використання 341 тис м3 грунту.⠀
Складності проєкту додає будівництво нового мосту довжиною 47 метрів та скотопрогіну – монолітної труби шириною 6 на 4 метри. Облаштування бічних під’їздів до сільськогосподарських полів та перехрестя з регіональною дорогою G142 «Вулканешть – Етулія».⠀
Загалом в процесі будівництва має бути використано 4 млн тонн матеріалів.⠀
Наразі виконуються роботи з підготовки до будівництва та зняття верхнього шару грунту.⠀
Для «Автомагістраль-Південь» новий проєкт фактично став продовженням проєкту з реконструкції та будівництва 85 км траси М3 Кишинів-Джурджулешти, розпочатого компанією у 2019 році. В Молдові знаходиться парк техніки компанії, виробництво, сформована професійна команда фахівців.