Автомагістраль-Південь продовжує будівництво найбільшого мосту через Десну

На відбудові мосту через Десну біля Шестовиці черговий етап – почалося влаштування монолітної плити на прогонах берегової частини.⠀

Окрім відбудови зруйнованої частини потрібно було виконати реконструкцію руслової та берегової частини споруди з боку Києва. Вони вціліли, але зазнали пошкоджень і були обмежено придатними для експлуатації.⠀
Лівий проїзд наразі відкритий, роботи розгорнулися на правому проїзді.⠀

На русловій частині правого проїзду довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу. ⠀
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення опор і часткова заміна опор (посилення здійснюється шляхом нарощування діаметру – навколо опори в’яжеться армований каркас, влаштовується опалубка і заливається бетон. Це дуже і дуже трудомістка робота, але посилення — єдиний шлях зберегти фундамент, що суттєво заощаджує вартість реконструкції). На 5 з 8 прогонів влаштовані залізобетонні балки. Триває влаштування плит та армування.⠀

В планах до кінця року завершити основні роботи на правому проїзді, відкрити його для руху транспорту та почати реконструкцію руслової та берегової частини лівого проїзду.

Міст стратегічно важливий. Міст з’єднує Київ та Чернігів. І його реконструкцію не можна відкласти «на після війни». Відновлений міст, здатний витримувати великі навантаження — це економіка, соціальна сфера та обороноздатність регіону.

Детальніше