
На початку липня між Міністерством розвитку громад та територій України та Профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України відбулося підписання нової галузевої угоди. Термін дії Угоди 2025 — 2027 року. Угоду підписали Віцепрем’єр-міністр з відновлення України — Міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба та голова Профспілки будівельників Василь Андреєв.
Вона встановлює оновлені соціально-трудові гарантії та відповідно, є реальною підтримкою для працівників галузі, оскільки гарантований розмір тарифної ставки зростає з 231 % до 401% прожиткового мінімуму для працездатної особи, а це у свою чергу є результатом збільшення мінімального окладу з 6995 грн до 12142 грн на місяць.
Можна тільки порадіти за будівельників, але напрошується резонне запитання: «А чим умови праці працівників підприємств та компаній, які входять до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України відрізняються від тих у яких працюють будівельники?
Адже відповідно до Положення про Агентство відновлення крім робіт по будівництву та експлуатації автомобільних доріг вони можуть виконувати та і виконують аналогічні з будівельниками роботи на об’єктах цивільного та промислового будівництва, і не тільки…
Для прояснення позиції із цього питання, Національна асоціація дорожників України офіційно звернулась листами до Агентства відновлення та Профспілки працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства.
Агентство відновлення мовчить, а 26 серпня 2025 року Профспілка працівників транспорту та шляхового господарства, електронною поштою, на адресу Національної асоціації дорожників України направила копію листа до керівництва Державного агентства відновлення зі своїми пропозиціями.
Лист прикладаємо.
Чекаємо на реакцію керівництва Державного агентства відновлення розвитку інфраструктури України, адже кожне покращення умов та оплати праці дорожників це і є їхня відповідальність перед людьми праці.