На км 208+400 дороги Київ-Харків-Довжанський (Полтавська область) ведуться роботи по двом спорудам шляхопроводу через залізницю, що стоять окремо. Будівництво йде по лівому проїзду, а реконструкція існуючого шляхопроводу буде проводитися по правому проїзду. Шляхопровід перетинає діючу залізницю, що з’єднує Київ з Полтавою. Про це розповів керівник проектів з капітального ремонту та будівництва штучних споруд на автомобільних дорогах Кусик Олександр.
«Довжина споруди лівого проїзду 60,91 м, ширина – 13,42м, ширина проїжджої частини – 10,5 м. Конструкція прогону – балочна, об’єднанна монолітною залізобетонною плитою. На сьогоднішній день ведуться роботи по влаштуванню гідроізоляції монолітної плити проїзної частини, яка передує роботам з укладання асфальтобетону. Також ведеться укріплення укосів монолітним бетоном і йде монтаж збірних залізобетонних конструкцій сходів. Потім буде встановлено бер’єрно-перильне огородження і нанесено захисне епоксидно-поліуретанове покриття на поверхні цоколів тротуарів»- сказав Олександр Кусик.
По завершенню будівництва роботи будуть проводитися по реконструкції правого проїзду. Проектом передбачено зняття верхнього шару асфальтобетону з шляхопроводу, ремонт та гідроізоляція монолітної плити, заміна тротуарів, вони будуть виконані з монолітного бетону, а також установка бар’єрно-перильного огородження.