Сьогодні відбулася робоча онлайн-зустріч присвячена такій важливій темі, як дуальна освіта. В зустрічі взяли участь представники бізнесу та навчальні заклади, які готують спеціалістів дорожньо-будівельної галузі.
Дуальна форма здобуття професійної освіти – це спосіб навчання, за яким теоретичний матеріал опановується в закладі з педагогом, а практичне навчання проходить на виробництві. Такий підхід суттєво відрізняється від «практичних відпрацювань», оскільки в його основі не тільки закріплення теорії на практиці, а саме навчання в умовах виробництва. Батьківщиною дуальної освіти вважають Німеччину, в Україні цей напрям тільки розвивається.
Можна з впевненістю сказати, що запровадження дуальної форми навчання – дуже важлива та актуальна ініціатива, тому що студенти під час навчання можуть отримувати реальний досвід в компаніях, які теж зацікавлені у талановитих, старанних у навчанні студентах, які в подальшому будуть кваліфікованими спеціалістами на дорожньому ринку.
Серед переваг дуальної освіти – підвищення якості підготовки фахівців, зближення з вимогами ринку, посилення ролі роботодавців, модернізація освітніх програм, ріст рівня зайнятості молоді, підвищення мотивації до навчання, скорочення адаптаційного періоду випускників на роботі та конкурентоздатності працівників.
Модератором онлайн-зустрічі була Марина Цікаленко, керівник департаменту Національної асоціації дорожників України, презентувала алгоритм роботи компанії та навчальних закладів для імплементації дуальної освіти серед членів Асоціації.
В онлайн-зустрічі взяли участь представники та керівники компаній: Автомагістраль-Південь, Група компаній RDS, НПО «Трансинжиниринг», Альтком, Дороги і мости та навчальні заклади: Національний транспортний університет, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, ВСП «Барський фаховий коледж транспорту та будівництва НТУ», Автомобільно-дорожній фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка».
Підводячи підсумки Микола Березовський, президент Національної асоціації дорожників України, наголосив на тому, що у дуальної освіти в Україні великі перспективи.