Останніми днями росіяни посилюють атаки на Куп’янському напрямку. Схід Харківщини — стратегічний рубіж, де маємо зупинити та відкинути вороже військо. Міцність нашої оброни залежить не лише від мужності та майстерності воїнів. Потрібні якісне забезпечення і якісна логістика.⠀
Проїзні дороги і мости.⠀
За час війни в області зруйновано 27 мостів. Наразі компанія «Автомагістраль-Південь» відновлює один з них, розташований на міжнародній трасі.Росіяни не встигли його зруйнувати під час окупації. Знищували ракетами вже після відходу, щоб стримати наступ українського війська. Як зазначають в місцевій Службі автодоріг, відновлення споруди на старих фундаментах це марно витрачені кошти: міст збудували у 1951 році, ще з залізних балок, споруда не відповідала жодним сучасним вимогам.⠀
Єдине правильне рішення — побудувати новий міст.⠀
Довжина нової споруди майже 200 метрів (6 прогонів по 33 метри). Крім двох смуг для руху автотранспорту передбачена вело-пішохідна доріжка. З’явиться освітлення, перильне огородження. Очисні споруди для фільтрації дощової води, яка потрапляє у річку. Планується наново побудувати підходи до мосту (загалом 470 метрів).⠀
Наразі компанія «Автомагістраль-Південь» завершила влаштування буронабивних паль, на більшості опорних частин змонтовані ростверки, стійки, ригеля. На двох прогонах влаштовані Т-подібні балки. У найближчий час почнеться влаштування плит опалубки. Для виконання робіт поруч зведений технологічний міст. На об’єкті працює до 30 співробітників і до 13 одиниць техніки. ⠀
Проєкт реалізується в дуже складних умовах. Високий рівень грунтових вод та постійні опади вимагають створення технологічних проїздів для руху техніки з твердим покриттям. Але автомагістралівцям не звикати до складнощів. Відкриття руху планується новим мостом вже у першому півріччі 2024 року.